Lipsyl för torra läppar !



Nu när hösten är här (och "snart" även vintern) så brukar speciellt läpparna
bli lite torrare än vanligt. Min favorit är Lipsyl ORIGINAL tror jag att den hette, men
det är den på bilden. Den kanske är ganska så tråkig och jag vet att det finns andra,
kanske bättre. Men jag vet inte varför men jag älskar den här. Läpparna brukar oftast
"pirra" och kanske kommer det att kännas som att det "bräns". Men det är absolut
inte farligt det betyder bara att blodcirkulationen har satt igång och så börjar det läkas
eller alltså inte svida så mycket som det gör när man har torra läppar så blir dom
skönt lena efter. Det här en tips från moi om ni går runt men torra lips nu i höst/vinter.
Juste ett plus är att den är billig den kostar under 30 :- har jag för mig. /Puss & kram !

kommentarer
Postat av: Lisa

mitt favoritlipsyl :)

2008-10-13 @ 07:08:14
URL: http://wlisa.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback