Lista.

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Uttråkad -.-
Favoritgodis: Tuggummi.
Kläder just nu: Mjukisbralls & t-shirt.
Musik just nu: "Disturbia" med Rihanna.
Hur många kuddar sover du med: 1.
Spelar du nåt instrument: Nääpps.
Morgon- eller nattmänniska: Haha, båda. ;p
Vad är viktigast för dig: familjen & vänner.
Ogillar: När folk härmar mig, djurplågeri & skolan(läxor)
Bio eller promenad: Biioo !
Är du kittlig: Ja, mhihi ^^
Snarkar du: Jag tror inte det. :p
Stjärntecken: Vädur.
Äckligaste insekten: Spindlar *ryser*
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla, som Sabrina. Drömmer alltid det ^^
Vad vill du jobba som? Har verkligen INGEN aning, vill inte jobba alls! Vill inte bli vuxen.
Stökigt eller välstädat? Välstädat, Fast det blir alltid stökig sen. -.-
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja! =D Bara linan är jättesäker.
Gillar du att sjunga? Yesbox !
Anser du att du är stark? Mja, Jag är inte svag iallafall :p
Vad gör du om du får hicka? Väntar tills den går över (?)
Vad längtar du mest efter just nu? Tills jag åker till Chile nu i December.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback