MONDAGMORGON.


(filmen som vi kollar på Choice)

Go'morron!
Nu har helgen gått förbi och det är dags att komma till skolan igen.
Åh, Kan inte helgen vara längre? Önskar det, den går alltid så himlans
fort.

Men iallafall idag så går jag i skolan från 08.50 - 15.00. Fast vi har ganska
så bra lektioner. Science (NO), Svenska, SO, Franska och Choice (val).

Jag har ju film på Choice som ni kanske vet och just nu kollar vi på en film
som heter Blåsningen. Det är om några gangsters som ska göra en blåsning till
en kille. Fast det är utspelad i gamla tiden eller inte jätte gammalt men ganska.
/ Pussar från Millis!


kommentarer
Postat av: › K a т т a

Tack så otroligt mycket :)

2008-10-13 @ 09:28:44
URL: http://fakkors.blogg.se/
Postat av: camilla.

SVAR, K A T T A:

mhihh, var så god. :)

2008-10-13 @ 16:48:45
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback