morning !

Godmorgon på er.
Igår kväll fick jag mitt internet tillbaka. Passade på att göra en
ny header. För den andra tyckte jag var lite tråkig. Men jag hoppas
ni tyckte om den nya för det gjorde jag bl.a. bytte jag också
bakgrunden.

Idag så tror jag att vi ska sätta upp några grejer i mitt rum som
speglarna, tvn och ta bort några grejer också som påsar m.m.
Sen så är allt klart.

Jag kommer även visa er hur det såg ut när dem tapetserade om
och hur det ser ut nu och innan.

Sen måste jag plugga också till science (NO) för att vi har prov på
det nu på tisdag.

Men nu ska jag gå och duscha / Puss Camilla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback