NY header,bakgrund & färg.

Okej, om jag ska vara ärlig så gick utvecklingssamtalet utmärk. Kanske några
grejer var lite fel gjort av mig men dem var schyssta och klagade inte alls mycket.
Men skönt att det är över. Förlåt att jag tjatade så mycket på det. Hemskt ledsen.
Men jag var så nervös och så.

Har ni märkt den nya headern, bakgrunden och den svart/grå färgen? Jag blev
jätte glad och nöjd. Jag hoppas ni läsare gillade den. Men ni får även välja...
Var det bättre med den förra höstdesignen, orangea färgerna och den beigea
mönster bakgrunden?

Snart, när pappa kommer hem så är det HIGH SCHOOL MUSICAL 3 som gäller!!!
Längtar redan, hahah / kram.


kommentarer
Postat av: Diana

denhär e klart BÄST. finaste designen du har gjort!



kram / Diana

2008-10-22 @ 19:31:37
Postat av: C A M I L L A

Svar, Diana :

Tack så mycket Diana!

Verkligen jag är skit

glad. Tack ! kram :)

2008-10-22 @ 22:13:14
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback