på festen.

Är just nu på festen. Fick låna datorn en stund. Har haft det ganska så trevligt faktiskt. Ätit tårta och massa annat. Höll på att leka med dem små barnen en stund också men jag tröttnade efter en stund. Men annars har jag haft det härligt ändå om jag föredrar fester för dem i min ålder med musiken på högsta volym. Ja, ni förstår vad jag menar, antar jag. Vet ni vad jag kom på när jag kom hit, att jag hade glömt kameran. Så ni kommer inte få se på foton. Sen så var det något knas med datorn teckensnitten har ändrat sig. Men ska fixa så fort jag kan. Men nu ska jag tillbaka till festen.  Ha en super skön lööördag! ;) /xoxo milla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback