Saknar dig min älskade syster!


Goodmorning !

Vet ni vad som kom på posten idag? Jo, lite halloweenhälsningar
från syrran som bor nere i Malmö med hennes pojkvän Thomas.
Jag och min lille bror blev skit glada... Min lille bror fick godis och ett
hjärthalsband som stod T som stod för hans smeknamn "Tito" sen fick
jag några uppmuntringscheckhäfte med olika uppmuntringar som man
kan ge till nära och kära och så fick jag en likadan halsband som min
bror fast med bokstaven C som stod såklart för "Camilla".  Så dte tyckte
jag var kul. Jag och min bror har också tänkt göra lite grejer. Men ska inte
berätta vad vi ska göra för annars kommer det inte bli någon överaskning
till min syrra för att jag vet att hon läser min blogg. Då skulle hon få veta vad
vi ska göra.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Till syrran :

Saknar dig grovt mycket. Jag hoppas du kommer snart upp till sthlm innan

jag spricker av saknad. Jag hoppas att allt är okej med dig och du har det

bra där nere... Alla här uppe saknar dig väldigt mycket. Tack så hemskt mycket
för typ postpresenterna eller vad man ska kalla det. Jag och lille bror blev jätte
glada av dom. Jag hoppas du kommer gilla det vi kommer skicka fast lite sent
kommer det komma. Men jag hoppas vi syns snart.
Pussar från alla här uppe i sthlm.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback