Saknat er.

Asså gud vad jag saknat och blogga och er läsare. Om ni undrar varför jag inte loggat in sen två dagar sen. Så är det därför min dator har krånglat och vart konstig. Men nu är den bra igen. Ska berätta vad som hänt senaste dagarna. Som sagt klippte jag lugg. Sen så var jag på tjejkväll igår hemma hos Shabnam hade verkligen skit kul. Vi käkade chips, godis och drack cola. Sen kollade vi på en film som hette ATL, den var sådär. Inte jätte bra tyckte jag men jaja, annars hade vi trevligt. Annars har jag bara varit hemma och pluggat. Sen tagit massor med bilder. Håller på ladda ner dem nu. Så dem kommer ni få se då och då på bloggen. pusshej.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback