Skolfoton !


( Det står fel, det ska stå OCT 22 )

Kom hem för tjugo min sen. Vet ni vad jag hitta bland posten?
Japps, skolfoton! Haha, Jag syntes knappt på klassbilden för att Marlene
hon som stod bredvid mig och hon är så lång och jag såg så liten bredvid henne.
Men jag tyckte jag blev ganska så bra. Bortsett från att mitt hår blev lite krulligt efter allt
jag hade försökt och platta. Aja, Ni kommer få se... Fast inte nu för min kamera har inget
batteri så jag kan inte ta bild på den. Men ni får se antingen senare eller imorgon.

Idag är det premiär för High School Musical 3 "Senior Year" på bio. Naturligtvis
ska jag gå se den. Haha, visst kalla mig barnslig. Men jag älskar iallafall filmen.
Därför ska jag se den. Dem andra filmerna ettan och tvåan som alltid sändes på
Disney Channell har jag också sett men den här trean kommer att sändas på bio!
Så efter mitt pinsamma utvecklingssamtal gäller det bio för mig, fast med pappsen
och brorsan.

Men ska om en stund börja åka till skolan för mitt utvecklingssamtal är klockan
13.00 - 13.30... Gaaah! Ni ska se hur nervös jag är. Men aja önska mig lycka till.
/ pusspuss, camilla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback