Sveriges bästa pappa.



Ni glömmer väl inte att den 9 november är det farsdag. Då ska vi alla fira våra pappor.
Hittade en hemsida där du kan nominera din älskade pappa som Sveriges bästa pappa
och vinna fina priser. Det ända du behöver göra är att klicka på bilden och skriva en
motivering varför just din pappa ska vinna sen är du med och tävlar. Vem vet, det kanske är
din motivering till din pappa som vinner. Jag har självklart med och tävlar och hoppas på att
vinna som många andra gör. Så vad väntar ni på... Skriv allt vad ni känner för er pappa.
Jag lovar er om han får reda på det kommer han bli väldigt lycklig. / puss & kram, milla.


kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Jag är en 47 årig kvinna som tycker att du bloggar om mycket intressanta saker. Du är helt underbar. Jag vill bara att du ska veta att du äger, som min dotter säger om Jens Brothers. Fortsätt blogga, tösen!



MVH

Jeanette från Jokkmokk

2008-10-30 @ 21:07:32

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback