Tid hos frisören.



Idag har jag tid hos frisören. Shit känns som flera år sen jag vart där.
Jag har tänkt mig att klippa topparna och kanske inte säkert men kanske klippa
lugg. Alla säger att jag skulle passa i det. Så vi får se om det blir snyggt. Om
jag inte gillar det så är det ju bara dra bak luggen eller hur? Haha. Jag hoppas
det blir bra. Ska se om mamma kan betala för att få mitt hår plattat också efter
att klippa luggen. Mitt hår är ju direkt inte platt. Den är bara krullig och tjock.
Så ska ta och tvätta min tjocka krulliga hår. / kram

kommentarer
Postat av: Denise

längtar tills du skriver igen! varför skriver du inte? orolig

saknar dej redan :(

2008-10-28 @ 19:30:00

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback