Varför måste det regna ?


MySpaceAnimations.com

Usch, har ni sett på vädret regnigt och slaskigt. Åh, måste hösten vara

 så? Kan det inte vara typ lite soligt fast i alla fall lite kallt och att man

 ser att löven ändrar färg. Som på min header? Men nej tydligen inte,

 det måste regna varje höst.

Jag är inte så säker att det kommer bli så jätte mycket blogg idag.
Inte under veckan heller. För idag så ska vi försöka flytta alla möbler
 in till mitten. Så dem ska kunna jobba runt väggarna. Haha, önska
 mig lycka till, att jag ska kunna flytta allt. I veckan så kommer datorn
 inte vara på därför kommer jag inte kunna blogga på ungefär en
 vecka tror jag. Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan idag.
Så ni har iallafall något att läsa. 

Vet ni vad jag har valt tapeter Jag ska ha en brun tapet på en vägg
 sen så ska jag ha tre beige färgade väggar. Eller tvärtom. Det skulle
 bli skit snyggt! / pussar .


kommentarer
Postat av: barbiegrrrl

me ush, du bode välja glad färg 8(

2008-10-05 @ 14:43:12
Postat av: camilla.

SVAR,barbiegrrrl:

haha, visst kunde jag det

men det skulle lixom inte

vara jag. Hahah gillar mer

vanliga färger till väggar.:p

2008-10-05 @ 20:30:47
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback