Visste du att ?...

  •  Jag har kubansk & chilenskt blod i mig.
  • Jag sminkar mig inte när jag vet att jag bara kommer
    vara hemma.
  • Jag älskar att spela dataspel, tv-spel & såna grejer.
  • Jag kan prata spanska.
  • Jag älskar djur! Fast har tyvärr bara en sköldpadda.
  • Jag har gått i fem olika skolor.
  • Jag har bott ett halvt år i USA, när jag var sex år.
  • Jag har tre syskon, en lillebror och en halv stora syster
  • Jag går inte ut så ofta.
  •  När jag var liten typ ett/två/tre år hade jag blåa ögon fast
    dem blev mörkare med tiden och nu har jag liten mix
    av grönt/brunt.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback