Godmorgon !



Goodmorning sweethearts !
Igår, Så vare något problem med konektionen i datan &
någonting fel med publishme så jag kunde inte skriva några
inlägg. Men igår så började vi skolan 9.05 och slutade vi skolan
runt halv 11 för att det var något fel med larmet då fick alla gå hem.
Skit najjs. Så alla gick hem. hahah. Sen drog jag till min kusin i
bandhagen och var där en stund. Men idag så tror jag att jag bara
kommer att vara hemma och ta det lugnt och göra några läxor och så.
Mamma håller just nu på att göra pannkakor, GOTTGOTT!
Så annars hoppas jag ni har en skön lördag. / Pussar Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback