MILLA IS BACK!

Heejsan faans!
Känns som att jag inte skrivit på en månad hahha :p Men nu har jag fått min käära internet tbax så nu kan milla pilla blogga! Men nu ska jag berätta om vad som hänt under tiden jag var borta. Förra fredags kom min syrra upp hit till stockholm med hennes pojkvän Thomas men vi gjorde massor med roliga grejer som att åka till grönan m.m. Men det var synd att dom bara stannade tills på Söndag alltså 2 dagar bara. Men vi hade det jätte trvligt med dom. Sen i Lördags så var vi på fest oxå hos mina föräldrars kompis han fyllde år. Så då gick vi hem och festade efter att ha vart i grönan med syrran, thomas och lillbrossan. Och jag träffade många på festen bl.a. Milko, min kusin Francia & min morbror m.m. Sen i skolan så har det varit som vanligt det enda som typ hände är att jag bråkade med en tjej och så hade jag "inhouse detention" (kvarsittning i skoltid ''hela dagen'') idag. Och det är att göra massor med läxor/jobb utan några riktiga raster vi hade bara 2 raster en innan lunch och en efter lunch. Och dom var bara 5 min rast. Det var skiit tråkit men aja jag blev klar med ganska mycket. :p Men efter det hade vi "detention" (kvarsittning efter skolan) och där så fick alla typ olika uppgifter att skriva om och så. Sen efter så¨slutade vi äntligen efter en lång tid tänk igenkligen skulle jag ha slutat 14.05 men bara för den där tråkiga detention slutade jag 15.45. Aja så e livet. Men jag hoppats ni inte missat alla härliga program som gått på tvn. / Ciao.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback