monday.

Heeeejsan!
Idag så var det skola som vanlig sen efter gick jag hem till min kusin
för att idag så skulle vår kusin Aldo skulle komma ifrån chile. Han har aldrig vart här
Sverige så det kommer bli spännande och få vete vad han tycker om sweeden!
Han kommer att bo hos min kusin och morbror och därför gick jag hem till min kusin
för att hjälpa henne att göra i ordning och så. Men jag hoppas jag får se Aldo imorgon
för på torsdag ska vi ha en liten fest för att säga välkommen och sånna grejer.
Men iallafall det är det som har hänt under dagen. Missa inte top model klockan åtta idag!
/pusspuss ,

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback