SO LÄXA !


(konstig bild, men aja :p)

Idag så efter att ha hämtat min lille bror från skolan så började
jag jobba lite på min SO läxa som är om att skriva olika vykort från
13 olika länder (2 från varje världsdel). Jag har gjort klart 5 och ska
börja jobba på min sjätte imorgon.  Länderna som jag valt är:

Nord Amerika :
Cuba & Jamaica .

Syd Amerika :
Chile & Brasilien .

Europa :
England & Frankrike .

Afrika :
Marocco & Egypten .

Asien :
Philippinerna & Japan .

Australien :
Australien & Nya Zeeland .

Antarktis :
Antarktis .

Men nu trorja att jag ska ta och sova , godnatt alla i bloggvärlden. ;)


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback