16:27


Solen skiner and I feel PERFECT!

Hej föresten.
Vakna imorse. Helt död. Haha. Hade  svårt att sova inatt för jag har blivit sjuk och hostade typ hela natten. I alla fall ville inte vakna och gå till skolan. Vädret var inte heller så fint, grått och fult. Men jag vakna och gjorde mig i ordning inför skola till slut.

Vet ni vad som väntade på mig i skolan förutom att träffa alla mina underbara vänner som jag inte träffat under lovet?... NEW MOON! haha, så nu ska jag läsa, läsa och läsa! Snart har jag lästa alla böckerna.. för ni vet väl att jag läst breaking dawn (sista boken) kanske lite dumt och läsa sista boken först men jaja whatever jag vet hur den slutar (a) sen läste jag twilight (första boken) och nu ska jag läsa new moon (andra boken) sen har jag bara eclipse (tredje boken) kvar!

Så nu har jag precis kommit från skolan happy and the sun is shining!! :D Kram.

kommentarer
Postat av: Olivia

hihi aw,det är lugnt gumman, tack! :*<3

2009-04-16 @ 16:14:33
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback