Sunday, söndag, domingo..



Hello! Japp nu är det söndag igen, betyder inge mer helg och att det är skola imorrn. Roligt, not. -.-

Läste precis att grönan öppnar nästa vecka! Jippi! Haha jag tröttnar aldrig ändå om jag gick mer än 30 ggr förra året (a) för att jag hade guldkortet. :D Jag är inte säker om jag ska köpa guldkortet det här året. Men ja, det var jävligt kul förra året. Glömmer aldrig grönan minnerna från förra året. Men det här året som jag sa tidigare kommer jag knappt vara i Sverige, jag ska ju vara en hel månad i CUBA! (shit va nice to go to the paradise) och sen så har jag bara ungefär en månad kvar tills skolan börjar slutet av juli- början av agusti. Hemsk tanke på att börja åttan! och därefter nian nästa år! :s Vafan varför ska skolan bli svårare och svårare ? :(

Men aja, nu ska jag njuta av sista tiden i sjuan, 8 veckor kvar tills SOMMARLOV! *glädjestuds* Kram. (Pic from yesterday)


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback