TH i NM soundracket ? true or not?


I en intervju med American Magazine sa Rob (älsklingen) att han tyckte det tyska bandet Tokio Hotel vore ett bra val för New Moon soundtracket. Själv så har jag aldrig lyssnat på någon av TH's låtar för jag är inte så intresserad av dom . Men visst passar låten "Rescue Me". Om ni läst andra boken så fattar ni vad jag menar otherwise it's too bad! haha nej skämta ;) Men om ni vill veta får ni ta och läsa boken eller vänta tills filmen kommer ut :)

Okej, grejen jag undra är den här intervjun sant? Asså om jag känner Robert rätt så är han oseriös fast jag har själv inte läst intervjun, fick reda av intervjun av min kompis. Asså det finns ju bättre låtar än den här visst (?), den är lite seg tycker jag. Haha. Här är intervjun i alla fall.

- What do you think of the Twilight soundtrack?
Robert: The sountrack for the film was very good, Paramore are very talented ...

- Who would you like to play the soundtrack to the next film (New Moon)?
Robert: I like the band Tokio Hotel, they have a good sound and lyrics, which are appropriate to the film.

- A certain song?
Robert: One song I like and reminds me of the film is, Rescue Me!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback