02.03


Heeej!
Ääntliigen funkar blogg.se, den har inte velat funka igår och tidigare idag. Men nu så funkar den. Yaaay! :D

I alla fall gjorde jag inget speciellt igår och idag så gick jag och bada i Dalarö och sen kom min morbror hit och vi grillade ute på gården. Så ja, så har min dag varit. Gansa ointressant.. Men nu ska jag kolla på När lammen tystnar som ska börja kl. 02.45 TV3. Så missa inte om ni är uppe såhär dags som jag och vill kolla på en skräckis.(a) Såg filmen när jag var liten runt 6-7 typ (?) så kommer inte ihåg riktigt vad det handlade om, så jag kan inte berätta om den är bra eller inte. Men hört att den är bra av mina kompisar. Hugs!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback