090804


Shuuue!
Har inte kunnat updatera bloggen för venne blogg.se vill inte funka tydligen x| Aja, whatever.. Jag har inte gjort så mycket har blivit väckt av brorsan för att snorungen var rädd så var tvungen att sova med honom, när jag väl vakna tvätta jag håret och så har jag vart i Nacka centrum en stund kollade runt fast köpte inget. Annars har jag bara vart inne i datan eller kollat på tv... Very intresting I know, verkligen ni behöver inte läsa sånna här inlägg dom är så jävla onödiga men jaja, ville höra av mig, men vet fan inte vart jag ska skriva om.. Tips någon?
XO Camilla.

Bilden har inget med inlägget att göra, tyckte bara den var fin (?)
Robert, Kristen, Ashley & Taylor Comic Con.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback