Sommarlovet är slut! :(


(Moi efter duschat)
Hej.
Gaash! Hade en sån huvudvärk och träningsvärk när jag vakna. Vaknade ganska sent vid typ 13.00. Hahh. Tog en dusch, tvätta håret. Now it smells strawberries! :D Haha. Sen gick jag till Farsta centrum med pappa och köpte på McDonalds och Burger King. För jag gillar donken och brorsan burger king om ni undrar varför vi gick och köpte på båda. Sen kollade vi på en film som heter "Baksmällan". Hahah skit rolig film. Rekommenderar er som inte sett den.

Jag har laddat ner några bilder från The voice ska alldeles snart och sätta in dom.

Idag är det min sista dag på sommarlovet för imorrn börjar skolan igen, jag börjar åttan och har en hel termin framför mig. Fan det känns som om sommarlovet har gått för snabbt och att det var igår jag slutade sjuan. Men nepps, det har gått ungefär två månadar sen jag sluta och ja, nu börjar man igen. Men min sommarlov 09 har vart skön så jag ska inte klaga på något. Men hör av mig sen kanske, ska platta håret nu.


Min betyg för den filmen:

kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag vet, looooove twilight <3

2009-08-17 @ 08:50:53
URL: http://mimmiericsson.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback