Life sucks, and then you die.


Jätte söt bild på Jacob (Taylor) och Bella (Kristen) i New Moon :D

Hejhejj!
Vad händer idag då? Jag ska nog åka till Farsta och köpa present till min kompis Merve som fyller år imorgon och hon ska typ ha fest och jag ska ju gå. Sen ska jag nog komma hem, platta mitt hår och ja.. venne har inte planerat mer.

Fahn nästa vecka börjar skolan igen ! -.- och jag börjar i åttan.. fuck skolan! kan man inte få ha mer sommarlov!? :/ aja, that's life.. it's sucks sometimes!

Öhm rubtiken fick jag från "Jacob Black, Breaking Dawn, Book Two Preface, p.143 "

kommentarer
Postat av: Khalid

HAHAHA klart han är ful XD , men tror han kommer från iran :P ?

2009-08-10 @ 15:39:22
URL: http://khalid.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback