GRATTIS ELIN!


Kom hem från festen för ett par timmar sen. Guuud vilken bra feest. GRATTIS GRATTIS GUMMAN! Festen var som sagt skit kul.

Som jag sa tidigare mötte jag upp Gisselle runt 13.40 tiden vi köpte present till Elin. Jag köpte en halsband och örhängen. Sen drog vi till tåget och vid tåget mötte vi dom andra Merve, Linn, Elmas, Melissa och Beste. När vi kom fram till Fridhemsplan drog vi till Star bar där festen skulle vara och där Elins pappa jobbar också. Vi träffar Elin och grattar henne osv.. sen drar vi till dansgolvet och vi hade den helt för oss själva. Så vi satt där runt dansgolvet och vänta på Eda och Ronja. Sen kommer dom och vi dansar och snackar m.m. sen så drack vi skit goda drinkar som dom som jobba där gav oss. Fan va goda dom var. Sen dansa vi lite mer och sen så käka vi mat, man fick välja mellan biff med pommes och bernaise sås (stavning?) eller hamburgare med pommes. Jag valde det första. Skit gott sen vi dansa m.m. och sen vare tårta. Skit god tårta! Ja och därefter fortsatt vi dansa och lyssna på skön musik osv.. Sen runt 19.00 tiden kom en vit limmon och där slutade festen. Ja, så i totalt jag hade fett kuul! Hoppas Elin hade kul på sin fest åter igen Grattis älskling!

Juste gissa vem jag såg gå mitt på gatorna också ... hahah KISSIE!! x) OMGAAAD JAG HAR SETT EN LEVANDE BARBIE I STAN DET HAR INTE NII! hahahhahah driver! Asså pågud jag trodde jag skulle dö av garv när jag såg henne och det bästa är att hon leker kändis!! XD hahah gillar verkligen inte henne! EEUUW! Mardröm faan ni har tur ni som inte sett henne! Hahah. "I'm the best tralala" pshhh driver hon med mig hon är som jag var när jag var typ 8 och hur gammal e hon 30 (?) eller juste 10 typ, för ingen kärring kan väl andvända grått löshår och sminka sig som när man var typ 5 och lekte princessa ? whatever hon är gammal och ute. Who cares about here, hon kan ju fan inte äns stava sitt egna namn säkert, shiiit va fint namn bah PISSIE KOM!! -.- GROW UP!


kommentarer
Postat av: eda

hahaahhahaha aso gmn du börja blii grov mot alla meeen DU HAR RÄTT! :D

2009-08-29 @ 22:51:50
Postat av: Camilla

SV: Hhahah jag vet. Ska försöka chilla lite :] <3

2009-08-29 @ 23:14:20
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback