Me ♥ SHOPPING!


Vart i Farsta idag.. Köpte en svart och vit randig tröja på ginatricot som kostade 149:- och köpte ett par grejer till skolan också som börjar om två veckor :'( på bokia en lila typ folder med plastfickor inuti och en rosa/vit såndär ämnesblock båda för 89:-/st.

Ja, så det var nog därför jag inte skrivit och in between visst är min poster på Rob snygg? Det är faktist hans full längd, fast okej hans "fötter" är inte direkt på golven för det är ju en poster så han kanske är lite kortare in real life och vet inte han ser smalare på bild men är lite mer bredare om man säger så i verkligheten eller asså på postern, jag vet fan inte hur han ser ut i verkliga livet.. Haha, den poster hade jag nog aldrig visat er? eller ja, det finns massa grejer jag inte visat er från mitt rum (a) hahah. Kisses, Milla.

kommentarer
Postat av: Khalid

HAHAHA,ja! man tänker säkert oh nej jag ska inte titta på mamma, hon kmr säkert skälla på mig för att vi såg den filmen XD .. haha den filmen är överdriven :P .. jo jag har inte gjort nått ;D

2009-08-07 @ 02:19:56
URL: http://khalid.blog.se

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback