MONDAY!


Heey guys! :]♥
Hänt idag då? Jag vart i skolan som vanligt. Jag är lessen att jag inet med ett inlägg igår men ärligt vi har typ 1000 lääxor! Hate school! Vill ba sluta hela skiten! -.-'

Blev lite förvånad igår när jag kolla på statistiken det var fan besöksrekord! hahah.. har märkt att ni gillar när jag är kaxig. Hhahah era jäävla snorungar! nej driver. Men asså vaddå jag som försöker vara snäll varje dag och det ni gillar är när jag är kaxig.. Men säger bara så ni vet, jag är inte lika söt och snäll in real life, asså klart jag är men jag är jävligt kaxig och envis av mig i verkligheten (mest när jag inte känner personen eller inte gillar personen). T.ex om ni läsare kommer fram och bara "Hej jag heter lalal, jag älskar din blogg, kan jag få ta en bild med dig" okej, då är jag trevlig och schysst men lixom kommer någon ba "Får jag ta en bild med dig?" öh neej, vem fan e du tagga låångt bort! hahha ser ni vilken skillnad? och jag ska också säga en grej jag skriver inte på samma sätt som jag skriver på bloggen såklart jag kan skriva på båda sätten men jag skriver för det mesta med förkortningar och inte så fin svenska om ni förstår, i bloggen gör jag det såklart för att ni ska förstå annars fattar ni ju inte eller såklart några av er fattar.. Hahah som om ni skulle förstå vad jag säger i blattesvenska som det tydligen kallas?.. tänk er om jag ba "shuee vad händeh?? aboo såg värsta katten idag.. lalal" ni skulle ba what? hahaha :P Så ja, thats my dirty secret.. nej driver. Men ja, thats the truth about me.

 


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback