Ny design, vad tycks?

Haalllåå!
What's up? Idag ska jag på bio med mami. Ska typ se Brüno, The proposal eller Baksmällan. Men vi får se jag tror vi ska nog se Brüno med Sasha Baron.

Har ni sett att jag har ändrat headern, lite text och typ bakgrunden på min blogg? Blev det snyggt? Jag var faktist orolig att ni skulle tycka det var för mycket maybe? Jag vet inte i alla fall headern ska vara tillfällig. Så kanske om jag kommer på hur att göra en ny så kanske jag gör det... Men vad tycker ni om den som jag har nu? Jag är fortfarande inte klar.. Men  ja, vad tycker ni hittills?

kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken fin blogg :)<3

2009-08-08 @ 00:24:52
URL: http://mimmiericsson.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback