omgaad! *shockad*


Shiiiet
vilken bra film! OMG! Asså fett coolt hur dom dansar, dom lämna mig shockad av hur bra dom dansar! Gaash, det här är typ världens bästa film bättre än twilight faan! och killen var så mycket hetare än Robert Pattinson! Hahhaha, nääe driver.. eller inte om att filmen var bra. För den var jävligt bra den får verkligen någon bra plats i min top 10 ;] hahh. Asså OMG! Jag visste inte att Robert Hoffman var så het fortfarande hur gammal e han igenkligen? typ 28 (?) Hans senaste film jag såg honom var typ She's the man när jag var 11. Men han har inte ändrat sig någonting fortsätter vara lika snygg! ofcourse inte mer än Robert Pattinson! jag drev bara förr. Okej, ni som inte sett Step Up 2 the streets borde se den, den är så jävla grym. :D
Den får såklart ..


Okej nu ska jag gå och tvätta håret, see yah! <3

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback