Skola -.-


(skolstarts outfit)

Nu har jag nyss kommit hem från skolan det var väl jävligt tråkigt. Fast det var kul och träffa alla kompisar som jag inte hade sett sen två månader sen.

Vaknade ganska tidigt runt halv 8 och börja fixa mig och försöka äta frukost fast det gick inte så bra, för jag gillar inte frukost.. eller asså gillar inte, jo jag gillar frukost såklart men jag är inte van att äta den så tidigt. Efter drog jag till tåget där träffa jag Eda gumman ! Fan va jag saknade henne. Sen i skolan träffa jag alla såklart. Ska inte skriva alla för det kommer bli en jävligt lång lista men ja, ni vet vilka ni är. Vi fick se vårat mentor klassrum ... ändå om vi aldrig kommer hänga där för vi har lektioner överallt. Vi har samma mentorer som förra året. Nice! hmm, njae.. Vi har även nya lärare på andra ämnen. Vi gick även till aulan och lyssna på Mr. Clark (rektorn) som skulle prata som varje år. Sen gick vi igen till vårat "klassrum" där fick vi massa papper och grejer. Sen snackade vi om vilken tid vi börjar imorrn osv.. Sen skulle vi sluta 12.00 men vi sluta tidigare runt 11.20 och jag fick skjuss av Gisselles pappa som har en taxi. Härligt! för att det börja regna :)

Ja, och så var första skoldagen imorrn har vi Clash of the classes. Vi har det varje år när man börjar en ny termin. Ni fattar säkert inte vad det är men det är att vi tävlar mot alla klasser asså 8or tävlar mot alla 8or och 9or med alla 9or osv..

Jo, skulle bara säga hahh, det känns fett konstig att vara en åtta nu. Tänk bara 2 år för att sluta hela grundskolan. Wierd känsla, känner mig fortfarande liten och går i sjuan. Men nepps, nu börjar allt allvarligt med allvarliga betyg och skit. ouuf, hoppas jag klarar den här terminen. Ärligt jag ska börja plugga för jag vill ha en bra framtid inte bli någon jävla städare. Så ja, i know fett tråkig jag låter men det är sant jag brukade alltid vara knasbarnet som skötte inte mina studier.. But I don't want that. Så jag ska börja plugga och bli pluggis, nej driver men ja, plugga ska jag göra.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback