Skolfoto


(Min franska vikarie!)


Heeello!
Idag så hade jag skolfoto! OMG! Hoppas jag blev bra på bilden!! :O Jag hade på mig min lila adidas, D&G linne, jeans, ballerina skor och smycken. Sen hade jag även utsläppt hår :) Men  ni ska få se mina skolfoton när dom väl kommer. (Om ett år, neej driver vet inte när dom kommer) annars var våran fotograf fett skum och weird.. Han var fett galen och hyperaktiv (?) :p Men i alla fall jag fick stå upp (som vanligt för jag är lång) på mellersta raden bredvid mina kompisar Eda bredvid mig, Linn bredvid Eda, framför mig Srabani och Elin, fett braa! :]

Idag hade vi även franska.. med vår franska vikarie. JAG LOVAR ni har aldrig träffat en såån jävla f*tt lärare!! Hon tror vi kan allting och sen pratar franska 24/7 och saker vi inte äns vet och typ tvingar oss förstå henne. Sen så börja en tjej på min franska gråta pågrund av en grej och hon ba "Du kan gå ut från det här rummet" utan att trösta eller fråga vad som hänt henne. JAG HATAR HENNE SÅ JÄVLA MYCKET! Sen tvingar hon oss veta grejer vi inte äns vet!! och hon "I can talk better english than enyone here" alla ba mm visst.. ni ska höra hennes engelska !! asså inte äns min bror som är 7 år (!) är så jävla dålig på engelska!!! H*RLÄRARE!! Pågud jag trodde jag aldrig skulle säga det men jag saknar min riktiga franska lärare..  Asså hon är sträng men snäll ibland.. Ärligt jag trodde hon var the devil men ärligt vår vikarie är THE REAL DEVIL of the devils

Okej, enough om min skola.. Har ni haft eran skolfoto eller när ska ni ha den?


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback