The Voice' 09

..Pics coming soon..

Jag har vart på The Voice som typ hälften av alla ungdomar i Stockholm gjorde. Men såhär såg min The voice dag i alla fall.

Åkte till stan runt 18.29 och var där runt 19.00 och mötte mina kompisar (Shabnam, Veronica, Shabnams pojkvän Leonardo, Shabnams kompis Emmavid Åhlens city. Vi drog därefter och leta efter en toalett men alla var fulla så vi sket i det och gick till Kungsan till The Voice det var ungefär 12 min så den skulle börja så vi försökte komma fram, det gick väl njaee.. Hahah. Sen så börja den och Darin kom ut först och därefter kom typ Crossfire efter dom så kom Mims efter han kom Pachanga osv... och så höll det på rulla. Efter Lazee gick vi därifrån till en godisaffär i Hötorget och köpte dricka och godis. Sen drog vi till en toalett och fixa håret . När vi kom ut därifån hade det börjat regna *nice* -.- Men i alla fall vi gick tillbaka till The Voice och gick fram lite för att se det var Promoe som sjöng och vi börja dansa och skit efter Promoe kom Janet och alla var skit glada och dansa sen plötsligt springer alla bak och skricker "DEET BRINNER!" och jag ba what? kollar fram lite det kom typ rök och jag ba till mina kompisar "Deeet brinner, jalla spring!" så dom bara vah?? och jag börja springa och knuffa på dom. Sen håller vi hand och springer tillsammans för att inte tappa bort varann. Man kunde inte andas och inte heller se något.. Så jag håller andan och fortsätta springa när någon kommer i mellan mig och Veronica och vi släpper taget på varann fast jag kollar bak om jag ser henne men det gör jag inte så jag fortsätter springa och hålla andan. Så sen kommer jag ut till den där poolen som finns där typ så jag står där och kollar på vart mina kompisar är det var ju skit många människor. Så jag kollar överallt och försöker messa, ringa dom men det fanns inte täckning till slut sätter jag mig ner och väntar och kollar på alla människor, dom flesta kände jag. Jag började höra personer gråta såg vakter gå fram och tillbaka med människor som hade svimmat och jag börjar bli orolig för mina kompisar, tänk om något hade hänt dom osv.. Det hade inte brunnit det var bara någon idiot hade släppt tårgas. Gjorde så flera svimma av att inte kunna andas och hela jävla ansikten sved och ögonen och näsan bara rann. Helt sjukt! Personer jag känner kom fram och  frågade vad som hade hänt. Sen får jag sms av Shabnam att dom är vid godisaffären vi var innan. Så jag går dit (The Voice hade precis tagit slut) så det var massor med människor som gick och det var fullt (!). Sen kommer jag dit till godisaffären och jag ser Veronica leta efter mig.. Så jag skriker "Virre" och hon kommer fram till mig gråtande nästan. Hon trodde något hade hänt med mig. Men ja, jag får träffa alla sen drar vi hämtar Shabnams lillebror vid MAX och drar hem. Jag drog med Shabnam i pendeltåget och går av i Farsta strand och möter my daddy i Farsta strand.

That was my amazing day! Really intresting :) hahah, not.

----- UPDATE 02.17 -----
Nu har det kommit ut på aftonbladet av det som hände på the voice .. här är länken om ni vill läsa mer. Tack Olivia, kompis som tipsade om länken. Men ska sova nu, laddar upp bilderna imorgon. Love Camilla! <3

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback