what's up!?

The_Volturi_by_Grodansnagel
(Take a look at the Volturi :o)

Hej.
What's up? Allt bra med er? Jag mår toppen. Jag har haft science och syslöjds prov idag *Jippi!* Hahah not! Men ja det var inga prov om att skulle plugga till den plus dom sätter inte betyg på den för science även såkallad NO handlade om hur mycket vi kom ihåg från förra gången eller förra terminen menar jag såklart. (a) Jag kunde nada.. TROR HAN VERKLIGEN ATT JAG KOMMER IHÅG VAD JAG GJORDE FÖR 3 MÅNADER SEN!!? -.-' hahah jag kommer ju fan inte ihåg vad jag gjorde igår.. nej driver. Men i alla fall andra provet var om något skit att man skulle berätta hur man andvänder en symaskin (?) fast man fick ha en blad om hur man andvänder det. Så man kunde fuska :D Ja, annars började vi 08.35 och sluta 15.15.

Jag ska nog bara chilla idag. No plans for today.. så ja, öhm .. är hungrig så ska värma resten av pankakorna som blev över av pankakorna mamma lagade igår..

hörs sen maybe,.. lots of love your milla!

Bilden har inget med inlägget att göra.. Men cool bild vah ?
plus jag hade inte visat er the Volturi innan. Här är dom i alla fall. ;]
Den är fanmade så ni bara vet.. Men dom kommer se ut ungefär sådär.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback