090201


Tjoo!
Jag är ledsen att jag inte hört av  mig. Men det beror på att jag har prov imorgon. Science (NO) prov. Så lilla jag har suttit och pluggat hela dagen. Visst är jag duktig? haha. Jag är ganska nöjd för annars brukar jag aldrig plugga. Så verkligen om jag bar kunde skulle jag firat att jag pluggat en dag innan iallafall det e ju första steget eller? Nu måste jag bara förbättra på att plugga i tid. Så att jag inte sitter sista dagen som nu.  Men ja, som ni ser på bilden såg det ut idag när jag plugga och onyttiga jag hade också coca-colan bredvid för att få energy :p Mhihh.

Annars har jag inte gjort något annat, gick till Burger King med pappa och lille bror och åt där runt 19.00.

Jag har fotat dagens outfit så den ska jag sätta upp snart om en stund.
Men jag hoppas er söndag var roligare än min tråkiga pluggdag. Puss Milla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback