13.47

Hola. Åt precis frukost, avokado, bröd och te. mumsigt. Vaknade 12.17 men åt en ganska sen frukost för att pappa hade tvätt tid och hållde på tvätta.

Idag hara jag lust att åka in till stan och se på bio "I taket lyser stjärnorna" den går 15.00 på söder. Ska fråga mamma om hon vill se den med mig. Den verkar vara skit bra så jag tror att nu eller senare ska jag se den. Men ja, vi får se. Jag hör såklart av mig om jag ska se den eller inte sen.

Vad ska ni göra idag då? Inte så mycket att göra i det här tråkiga dimmiga väder. Men bio är ju bara mysigt när vädret är fult. Eller hur?

Juste idag är det ju premiär för melodifestivalen ! Jippie! Det ska ni väl inte missa ikväll kl. 20.00. Haha så ikväll ska jag ladda med Estrella sourcrem, godis och alkohol fritt cider. Nice. Hoppas ni har en trevlig Lördag!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback