Can't sleep!


Jag kan inte sova pågrund av det där jag berätta innan. Mina föräldrar har fortfarande inte kommit hem. När jag går och lägger mig kommer alla dom där tråkiga tankar. Ja, ni kanske har varit mecd om det eller förstår vad jag menar. Min lille bror har jag stoppat om så han ligger och sover.  Tur att han somna. Annars skulle han fråga om mamma och pappa hela tiden.

Jag har lugnat ner mig genom att hålla mig sysselsatt eftersom jag inte kan sova håller jag på att se sex and the citycomedy central. Det här är mitt sista inlägg mer kommer imorrn eller juste jag menar senare idag. Så nu ska jag fortsätta se på sex and the city och ni som  sover god natt!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback