Emilia & Alcazar vann!

Hmm, alltså mjaa jag tyckte melodifestivalen var lite tråkig den här gången. Liksom dom prata om gamla artister och en gammal gubbe sjöng medans man vänta på att telefonslussen skulle stängas. Alltså förra året var klart bäst men Björn Gustafsson och sköna låtar..

Aja dom som jag ville skulle vinna vann alltså Emilia med låten You're my world och Alcazar med låten Stay the night. Jag tyckte dom andra låtar var dåliga. Men jag gillade Emilia, Alcazar och Marie mest. Jag tyckte verkligen inte om Caroline jag trodde hon grät när hon sjöng. Förstår verkligen inte dom som röstade på henne. Vill ni att Sverige ska vinna eller förlora ??


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback