Fettisdagen!


Tjaa!
Ni har väl inte glömt att det är fettisdagen idag eller hur? och alla vet vi att
man äter semlor idag. mums. Har typ inte ätit det sen förra fettisdagen, alltså
förra året. Men nu ska jag ringa pappa och fråga om han kan köpa hem några
efter att han kommit från jobbet. Men om ni har alla ingredienser eller kanske
lust och baka kan ni ju laga semlor själva. Klicka på bilden ovan så kommer
ni till receptet.

Igår var jag på min kompis tjejkväll. Skit mysigt. Fick träffa alla tjejerna. Vi kolla
på en skräckfilm "Mirrors" den var väl njae lite läskig. Men jag hade redan sett den
så jag visste vad som skulle hända och alla höll på fråga "händer det något
läskigt nu?"
:p Vi käkade chips, popcorn, godis och drack bål och cola ja, det
var riktigt nice. När alla hade gått hem stanna bara jag, Suegen och såklart
Gisselle och vi spela Wii asså gud va kul hade aldrig spelat det innan. Men det
var kul men lite svårt. Jag glömde kameran hemma men Gisselle tog massor
med bilder så henne ska jag se om jag kan få några för att sätta upp på bloggen.
Men jag tog kvällens outfit så ni kan få se vad jag hade på mig. Pusshej Milla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback