Godmorgon


Godmorgon på er sömntutor!
Igår kväll mådde jag inget vidare. Fick feber, ville knappt röra mig och halsen sved så jäkla mycket. Så jag tog en ipren och gick och lade mig när var det här typ? klockan 21.30 typ. Ovanligt att jag går och lägger mig den tiden på en LÖRDAG också.

Nu ligger jag här i sängen och skriver, vill inte gå upp från sängen. Jag vakna ungefär 09.50 (shit, första gången tror jag) Inte valigt att jag vaknar nio på söndagar. Aja, men nu så gör halsen bara lite ont men jag är jätte snorig och ögonen rinner. Ååh gud så jobbigt kan jag inte bara bli frisk (?)

Hör av mig senare. Take care, Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback