let's dance!

Shoo!
Skrev ett inlägg tidigare idag med glömde publicera den (a) haha så jag radera den för det stod "godmorgon lalala..." och ska inte publicera det  nu när klockan är 18.45 skulle blivit lite konstigt.

Hade matteprov idag. Jaha kul, noot. Men ja nästan alla var lätta utom den sista som ingen fatta. Jag tror läraren var trött på att förklara den för oss. Men ja efter skolan gick jag och kolla i Farsta. När jag kom in i Dinsko sa en tjej till mig " Guud vilka snygga örhängen, dom passar verkligen din fina ansikte " Jag sa " tacktack " och log, men gud vad man blir glad av folk som säger komplimanger eller jag blir det iallafall.

Men ja  ÄNTLIGEN fredag. Få sova hur mycket man vill och inte behöva göra något. Eftersom jag inte har några planer ikväll ska jag sätta mig och kolla på Let's dance klockan 20.00 kul. Missa inte.. Love milla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback