Romme på TISDAG!


(Romme Alpin)

Nu har jag nyss kollat klart på Gossip Girl. Gaash, älskar den serien. Händer alltid nya grejer. Men jag saknar Serena och Dan. Hoppas dom blir tillsammans igen för irl är dom skit söta eller hur?

Vet ni vad jag tror jag glömt att berätta för er. Jo, det är så att på tisdag har jag sportsday "sportdag" med skolan (klassen) och jag och tjejerna ska till Romme!! Jippi. Vi ska dit och åka skidor. Jag har aldrig åkt skidor. Så det ska bli kul att prova på något nytt. Guud va jag längtar. Kisses.

kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, akta dig för ankarliften bara Camilla ;) Den är skithemsk, man dör typ, det gjorde jag i alla fall haha :P <3

2009-02-15 @ 21:01:10
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback