090223

Godmorgon!
Gud vilken härlig dröm jag hade inatt. Drömde om en kille jag gillar som går i nian i min skola *hihh*. Ville inte vakna för jag visste att om jag gjorde det skulle drömmen vara borta. Men jag vakna ändå för jag var orolig varför inte min väckarklocka ringde men så kom jag på att det är ju sportlov. Så jag somna om. Hur skönt är det inte med lite lov ? ;)

Idag fyller min kompis Gisselle 14 år "Grattis" och hon tänkte ha en tjejkväll, skit mysigt tycker jag och sen kul att få träffa tjejerna igen. Så jag ska snabbt duscha gå till Farsta centrum och köpa present och därefter komma hem fixa mig och kila iväg till Gisselle. Så har jag tänkt mig att min dag ska se ut. Men nu ska jag fixa frukost sen duscha.. Pusshej.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback