Taken


Haha, nej jag sover inte jag har suttit och kollat på en skit bra film som jag verkligen rekomenderar er. Min kompis lånade mig den här skit bra filmen som heter "Taken" hon köpte den i Usa tror jag det var (kommer inte ihåg vart hon sa) för den har inte kommit ut här i Sverige den har nämligen Sverigepremiär 2009-03-06. Så när den kommer ut gå se den. Skitskit bra film.

Det är action film med Liam Neeson som huvudrollen. Skit duktig skådis. Man kan verkligen säga att han är en action hjälte efter att sett den här filmen.

Filmen handlar om en ex-CIA agent som lever i ett trasigt familjeförhållande med sin ex-fru som har ett nytt liv tillsammans med en ny "rik" man och deras gemensamma dotter. Ex-frun spelar en väldigt obekymrad Mamma, medans han är den överskyddande fadern som "sett världen & vet hur mycket skit det finns där ute". När dottern sedan skall åka till Europa tillsammans med sin kompis "Amanda" går allting fel, hon blir nämligen kidnappad av ett gäng som sysslar med människosmuggling och givetvis blir det pappa hon får kontakt med som genast samlar på sig med vapen och sticker snabbare än du hinner säga blixtsnabbt på jakt efter sin dotter.

Se trailern om du är intresserad. Men nu ska jag sova. Godnatt läsare..<3


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback