The midnight meat train



Har kollat på The midnight meat train, shit den var skit skarrig. Rekommenderar för dom
som gillar skarriga grejer, blod och kött. Men annars rekomenderar jag verkligen inte er.
Skit äcklig film !

Aja, ska kolla på tv och sen gå och lägga mig och läsa breaking dawn, shit helt inne i boken.
Den är skit bra och jag blir mer kär i Edward för varje dag. Haha. Fan att han inte finns på
riktigt alltså jo han finns ju men jag menar själva Edward Cullen inte Robert Pattinson.
Längtar as mycket till New moon har kommit ut på bio men det händer runt november :(

Men eftersom det här är sista inlägget säger jag god natt. Sweet dreams!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback