Varför?

Jag känner mig rädd, ledsen och nervös på samma gång. Mamma har
precis sprungit med pappa till sjukhuset. Jag vet inte varför ? eller vad som
hänt? Det ända mamma sa var:
- Jag ska till akutmotagningen med pappa, ta hand om din bror så länge.
Så nu ringer hon från sjukhuset och säger att dom är framme...
Hoppas det inget fel med pappa. Jag har alltid varit rädd när någon av mina
föräldrar år dåligt och måste åka till sjukhus. Asså visst, kan ja bli sur på
dom och så men jag älskar dom som fan! Jag skulle fan ta livet av mig om
det hände något med dom ( eller någon i min släkt ) Jag ska dö före dom alla
sen får dom dö. Sitter här och bölar framför datan medans jag skriver. Men
den där rädslan jag harför att något skulle hända .. Kan jag inte göra något åt.
Jag hoppas mamma och pappa kommer hem snart med en kommentar som
- äsh doktorn sa att det var inget eller ja, det var bara en förkylning eller något
liknande. Ni förstår vad jag menar alltså inget allvarligt. Vet inte hur jag ska
lugna ner mig. Förrut bodde min syrra här i Stockholm och jag kunde ringa
henne och hon skulle komma på direkten om det hände något. Men nu har
hon flyttat till Danmark och jag har inga pengar på mobilen.. och ett plan från
Danmark hit till Stockholm skulle jag tvivla att hon gjorde. Ska kolla klart på
Top Model och se om jag kan lugna ner mig. Hoppas, hoppas dom kommer
hem snart. Camilla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback