Chile/-2009. 01. 12

Alohaa!
Igår var det min morfars födelsedag alla kom och vi hade det fett najjs. Men eftersom en av mina mostrar är i Brasilien kommer vi göra en fest till morfar då och även vår fraväl fest eller vad det heter. För jag åker ju nästa vecka om 7 dagar är det kvar tills jag åker.  Haha, då är jag tillbaka till verkligeheten och vanliga tråkiga vardagen. Eller jag ska inte klaga, jag gillar min vardag och mina kompisar saknar jag oerhört mycket. Så det ska endå bli kul att komma tillbaka.

Imorrn drar vi till strandstugan vi hyrde så det blir ingen blogg tills på fredag. Så jag hoppas det är bombad med kommentarer när jag är tillbaka. Haha. Jag tror kanske jag hinner med några inlägg innan jag åker. Jag kommer ha kameran full med bilder så dom kommer ni få se antigen när jag kommer till Sverige eller när jag kommer tillbaka från stranden.


kommentarer
Postat av: Anna

SV: Tack! Vad gullig du är! Blev verkligen jätteglad :D <3 :D

2009-01-13 @ 19:49:01
URL: http://annkar.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Gissar att du har åkt till värmen. Hoppas du har det toppen!

2009-01-16 @ 10:48:55
URL: http://ullabella.webblogg.se/
Postat av: tu viejo

Cami que alegria saber de ti y de ustedes por esta via he tratado de leer todo por aca pero es imposible por lo que tu sabes. Darle besos al nono y a mami. Espero que lo hayas pasado bien por la playa despues les cuento de mi odisea.

Besos de tu tia para todos y besos de tu papi.

2009-01-17 @ 17:02:34

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback