Chile/- Piercat naveln.

Tjena.
Jag är ledsen för att jag inte hört av mig dom senaste dagarna men nej jag piercade inte naveln i måndags gjorde det igår för att när jag gick och kolla där jag tänkte pierca mig med pistol och det var inte sådär 100 % säkert det kunde vara mer risk för infektion. Det verkade som dom som gjorde pistol var inte riktigt utbildade för att göra piercings.

Men ja, igår piercade jag naveln i Valparaiso i Polako hette typ piercing & tatuering stället. På en riktig studio och med nål. Ja, jag vet att jag sa att jag hatade det men det var säkrast. Så jag kom in fick vänta lite för han höll på med en annan killes tatuering. Medans fick jag välja vilken piercing jag ville ha, jag valde en som är silvrig med gröna diamanter på. Skit snygg. Jag och mamma pratade med tjejen som fanns där och hon berättade om vad jag skulle jgöra och hur jag skulle ta hand om den. Sen kom killen som skulle pierca mig ut och sa att jag fick komma in utan min mamma och jag tänkte bara no way utan min mamma typ. Okej hon får stå vid dörren och kolla på. Okej sa jag gick in han sa att jag skulle ligga på typ nästan som en säng jag la mig och han la på gele och sen målade han vart han skulle pierca och sen tog han som typ en sax som tog upp lite skinnen och sen tog han en såndär nål grej och började sticka igenom. Aj, gjorde lite ont. Plötsligt drar han ut nålen och bara nu är det färdig där är en spegel för att kolla. Typ bara 1-2 min. Skit snabbt. Jag sa tack och var skit glad och nöjd.

Min kamera har ingen batteri så jag har inte fotat piercingen än men kanske senare idag så visar jag. Nu ska jag bara köpa batterier och göra lite läxor jag inte gjort. Puss.

PS: Tack alla som önskade mig lycka till på piercingen ddet verkligen värmde mycket.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback