CHRIS BROWN!!

Fyfan vad han är bäst. Jag vet inte vad jag ska säga för jag är verkligen i chockad av det jag såg. Blev verkligen impad av vad den där grabben kan göra. OMG, HAN E BÄST. JAG DÖÖR JAG DOG!!

Det började med att alla stod i en skit lång kö enda från Hovet till Globen sen när vi väl var inne vare någon dj som mixade några låtar sen kom förbandet CROSSFIRE och sjöng 3 låtar SKIT NICE! Sen paus sen plötsligt börjar alla skrika 10..9..8..7..6..5..4..3..2..1...0! Så kom hans dansare in sen kom CHRIS BROWN från taket hängande ner!! Sen rörde han inte sig bara hans dansare. Sen BOM! som en explotion och det kom eld och grejer. Sen började den där låten "Wall to wall" OMG!! DET VAR EN DRÖM. Han började dansa med sina moves och ja.. ni vet chris brown hur han är. Sen rullade det på sen han senare kom han framför mig för scenen var lite snett men endå nära men sen kom han PRECIS FRAMFÖR MIG!!! Han var på en grej som gick upp i luften han var med två andra dansare. Han TOG AV SIG TRÖJAN!!! Kasta den i publiken och WOOOW, HANS PACK! OUUF, VET INTE HUR JAG ÖVERLEVDE! Vafan den killen glömmer man aldrig. Han e ju bäst!!! Jag vet inte vad jag ska säga helt utan ord. GUUUD, Vilken skön stämning det var också.Gud efter allt skrik så man blev hes avslutade han med låten "Forever" . Sen gick my baby och alla gick.

Men jag har spelat in och tagit foton. Inspelningar kan jag tyvärr säga att jag inte ska visa här på bloggen för dom e bara mina och vill inte någon ska ta dom. Men foton kommer ni få se när jag är klar av att markera mitt namn överallt och "copyright tecknet" För om någon jävel tar  mina bilder kommer jag allvarligt talat slå sönder han/hon. Eller anmäla.

Men dom kommer imorrn. PUSS PÅ ER. Älskar Chris Brown FOREVER, EVER, EVER AND EVER  ... !

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback