kebab


Så nu åt jag för en stund sen hemlagat kebab. mums! Min favorit mat .. eller nej, tacobar  först sen kebab. :p Haha, aja är skit mätt så håller på vila magen medans jag chattar med kompisarna och kollar runt i olika websites. 

Vet ni läsare, jag har tänkt på att byta blogg. Starta om allt från första början eller om det går byta namn och kopiera alla inlägg från den här bloggen till den andra. Jag har blivit trött på mitt blogg namn, tycker att den är för lång. Ska försöka heta något kort. Så ja, ska tänka på den tanken och se vad det blir av för jag kommer iallafall inte lämna blogg världen. Jag har faktist blivit van med att blogga varje dag då vore det konstigt om jag slutade. Skulle kännas som om något saknades eller något sånt.

Kom på att jag inte visat hur min laptop ser ut, så här är bilder på den ... ;)

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback