Love slitna jeans!



Gud, vilka snygga jeans, såg dom här igår men eftersom internet inte funkade kunde jag inte berätta för er. När jag har pengar ska jag ta och köpa dom eller be mamma köpa dom. Måste KÖPA DOM! för jag bara älskar slitna lite sönder rivna jeans. Sen ljusa jeans har jag försökt hitta på länge men aldrig hittat ett par bra snygga ljusa jeans. ÄNTLIGEN hittade jag dom här på Gina Tricot. kostade ungefär 299:- eller 399:- kommer inte ihåg. Men dom ska jag absolut köpa...! Xoxo Camilla.

kommentarer
Postat av: Catarina

Hej :P.. Jag undrar om du vet nån sida med slitna jeans :)?.Hoppas att du svarar.

2010-07-05 @ 02:17:38
URL: http://cattysblogg.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback